Săptămâna trecută, am reușit să ajung la un eveniment frumos pe care dacă l-aș fi ratat, m-aș fi supărat foc. În parteneriat cu Sensiblu, APIVITA a împlinit 3 ani de prezență pe piața românească și a sărbătorit acest lucru la restaurantul Asteria din Pipera, în spiritul grecesc pe care-l iubesc cu tot sufletul.

Am ajuns mai devreme și m-am bucurat de agitația cu care organizatorii aduceau o parte din Grecia și o așezau frumos pe mesele îmbrăcate în fețe de masă albe. Deși nu prea mai uit să-mi iau micul dejun acasă, n-am putut să rezist iaurtului grecesc care mă ispitea obraznic din mijlocul bunătăților, așezat strategic lângă farfuria cu nuci, castroanele cu cireșe și căpșuni proaspete, și în vecinătatea unei cutii cu miere delicioasă. Așa am aflat că APIVITA, în afara produselor cosmetice, și-a pus semnătura pe un soi de miere de cimbru și flori sălbatice mediteraneene, delicioasă, și pe multe variante de ceaiuri aromate care m-au pus în imposibilitatea de a alege, deși de felul meu, sunt hotărâtă. Nu m-am lămurit dacă mierea se găsește și la noi, dar dacă o găsiți pe undeva, vă rog să mă anunțați.

Știu că pare neobișnuit pentru un beauty editor, însă până la acest eveniment, nu am testat cu adevărat niciun produs APIVITA. La un moment dat, am primit multe eșantioane, dar nu le-am folosit consecvent ca să-mi pot face o părere cu adevărat. Ei bine, în dimineața cu pricina, după ce am luat al doilea mic dejun al zilei, iaurt cu miere, nuci și căpșuni, m-am aruncat asupra produselor expuse în boluri transparente, alături de ingredientul principal, în stare naturală. Mi-au plăcut toate produsele, de la ambalaj și până la textură, miros și felul în care pătrund în piele, dar gama care m-a cucerit este Queen Bee, poate și pentru că este anti-aging și se potrivește cu segmentul de vârstă în care am intrat de bunăvoie. Pe locul doi se află gama Wine Elixir, mă gândesc că tot din același motiv. Cert este că, după eveniment, am intrat în primul Sensiblu pe care l-am întâlnit în cale și, pentru că mă am bine cu fetele de acolo, am primit niște eșantioane din cele două game pe care le folosesc de săptămâna trecută și sunt mai mult decât încântată de rezultate. Sunt hotărâtă să-mi cumpăr cel puțin 3 produse din Queen Bee și cel puțin 3 de la Wine Elixir.

Dar să trec peste preferințele mele personale și să ajung la produsele lansate cu ocazia evenimentului despre care povesteam mai sus. Este vorba despre scrub-uri, măști express și produsele de protecție solară, despre care, sincer, habar n-aveam că există.

Măştile şi exfoliantele faciale APIVITA. Toate formulele sunt îmbogăţite cu uleiuri esenţiale, cunoscute pentru efectele lor revigorante asupra stării de spirit, precum şi pentru rezultatele unice pe care le pot oferi pielii. Ca toate produsele brandului,  măştile şi exfoliantele faciale nu conţin silicon, parabeni, propilen glicol şi uleiuri minerale.

Măştile se împart în trei categorii principale:

1. Hidratare: calmează pielea și menține hidratarea în valori normale, redând catifelarea si elasticitatea pielii.

2. Anti-rid şi fermitate:  netezeşte liniile fine şi ridurile.

3. Strălucire: pentru întinerirea instantanee a pielii obosite şi lipsite de strălucire.

scrubs & masks familyNoile scrub-uri și măști Apivita

Măştile de înfrumuseţare APIVITA Express sunt măşti faciale monodoze, cu un ambalaj inovator care permite transportul lor ușor, aplicarea rapidă și intercalarea şi mai rapidă, în funcție de nevoia pielii. Ideea ce stă la baza acestei game este una simplă, și anume, pielea noastră are aceleași nevoi nutritive ca și organismul nostru. Prin urmare, pentru starea noastră de bine este necesară o dietă echilibrată, bogată în substanţe nutritive precum cele incluse în dieta mediteraneană. Statisticile spun că în prezent, sunt vândute peste 2.000.000 de măști, 6.000 pe zi, 251 pe oră și 4 pe minut … acesta fiind și principalul motiv pentru care măștile ocupă o poziție privilegiată în toate magazinele brandului, din întreaga lume.

express familyAPIVITAGamele Express Beauty și Express Gold

APIVITA Suncare cu extract de propolis patentat, protejează pielea împotriva îmbătrânirii premature cauzate de expunerea la soare, în timp ce combinația fotostabilă de filtre naturale și organice protejează eficient împotriva radiațiilor UVA și UVB. Extractul activ de lavandă îmbunătățește sistemul de apărare al pielii si menține hidratarea naturală a acesteia. Formulele hipoalergenice şi rezistente la apă, cu până la 100% ingrediente naturale, sunt uşor de aplicat, non-uleioase și conțin 14 extracte din plante. Gama Suncare garantează valabilitate timp de un an (de la deschidere) și o protecţie eficientă împotriva radiaţiilor UVA şi UVB, datorită unei combinaţii de filtre solare care rămân stabile pe toată durata de valabilitate a produselor. Produsele nu conțin parabeni, silicon, uleiuri minerale, propilen glicol, etanolamine, ftalați, alcool, etc.

Gama pentru copii mi s-a părut foarte interesantă, mai ales pentru că Maia are pielea destul de sensibilă și folosesc pentru ea doar produse dermocosmetice. Pentru primele zile de expunere la soare, vreau neapărat să încercăm Laptele de față și corp SPF 50 pentru copii, cu caise și gălbenele, înțeleg că mai conține aloe, ulei de măsline, ulei de floarea soarelui și pantenol.

suncare kids spf50

După câteva zile, o să încercăm și Laptele Bio de față și corp SPF 30 pentru bebeluși și copii, cu rodie și gălbenele. Formulă organică este certificată și mai conține ceară de albine, ulei de măsline și ulei de floarea soarelui, aloe vera și pantenol. Calmează iritațiile datorită gălbenelelor și conține numai filtre naturale.

suncare_eco-bio kidsProdusul Bio din gama de protecție solară pentru copii

Sunt sigură că Maia le va îndrăgi foarte tare și datorită design-ului atractiv, toate produsele pentru copii arată minunat. Dacă sunteți curioși, intrați aici.

Pe mine m-a convins acest brand și chiar voi încerca să-mi iau toate produsele despre care vorbeam mai sus pentru că rezonez foarte bine cu abordarea holistică a frumuseții susținută de Apivita. Iar faptul că știu că, din 1979 de când au pus bazele acestui brand, principala preocupare a proprietarilor, Nikos și Niki Koutsianas, este cercetarea permanentă și îmbunătățirea continuă a formulelor cosmetice, mă face să am încredere în acest brand.

Ok. Bine. Recunosc. Un sfert din sângele care-mi curge în vene este grecesc. Și probabil că de aia iubesc la nebunie Grecia și tot ce vine de acolo. Iubesc țara, oamenii, bucuria cu care trăiesc, aromele care învăluie insulele, vântul, marea, măslinele, tzatziki, mirosul pinilor după ploaie, apusurile de soare, muzica, poveștile …