Daaa, am și eu celulita mea, din păcate, existența ei nu are legătură cu greutatea corporală. Am avut, la un moment dat, o instructoare de aerobic slabă, înaltă și frumoasă, dar care avea o celulită incre-di-bi-lă. Când a apărut prima dată la sală cu pantaloni scurți, mi-am spus că gata, până aici, trebuie să plec din sala asta, cum naiba să ai celulita aia și mie să-mi spui că dacă fac aerobic de 3 ori pe săptămână celulita mea dispare !?

De atunci a trecut ceva vreme, nu zic cam cât căci o să leșin singură prin casă când o să văd cifrele scrise și n-are cine să mă resusciteze, și am mai aflat și eu diverse chestii esențiale legate de celulită. Unul dintre ele ar fi că doar dieta și exercițiile fizice nu elimină celulita. Și eu chiar credeam asta. Bine, zic, încă mai cred 🙂 Nu cred însă, și asta o știe toată lumea, nu cred că o cremă poate elimina celulita în 14, 21 sau n zile. Nu cred și pace.

Deși m-am înscris la un nou stagiu Let’s Train for Summer la Your Trainer, am ajuns doar o săptămână jumate până acum și am picat la pat, ca să zic așa. De epuizare și lipsă de vitamine, minerale și tot ce mai are nevoie corpul nostru și noi nu-i dăm, uite așa că suntem noi smecheri și zicem că ne luăm din alimentație. Adică, așa am făcut eu, nu zic că faceți și voi la fel, și acu sunt pe pilule colorate de vreo 3 săptămâni și abia încep să mă simt mai vie. Deci, pentru că nu mă mai duc la sală, dar celulita mă strigă din oglindă în fiecare dimineață și seară atunci când mă duc la duș, am decis să mă lupt cu ea prin toate mijloacele: dietă, sport și creme 🙂 Da, ați citit bine, creme, m-am gândit că oricine și orice merită o a două șansă, prin urmare, de astăzi, promit să aplic cu religiozitate crema anticelulitică.

Să le luăm pe rând:

Sport – am găsit un site, de fapt l-a găsit guru exercițiilor fizice din casa mea, my husband, și mi l-a lăsat deschis înainte de a pleca de acasă :), BodyRock.tv, iar acolo am găsit diverse exerciții, pe stadii de pregătire fizică, grupate astfel încât să lucrezi câte 3 sau 4 zone în 12 minute, acasă la tine. Mai exact, lucrezi cu greutatea corpului, în principal, dar te poți folosi de tot ce găsești prin casă, nu ai nevoie de aparate sofisticate. Tracțiuni la masă, steperul poate fi orice ladă sau treptele din casă, dacă ai, sau marginea canapelei etc., în loc de gantere, sticle cu apă sau conserve de chilli con carne în cazul meu 🙂 Fiecare exercițiu trebuie făcut timp de 50 de secunde, pauză 10 secunde, apoi reluat de 3 ori pentru fiecare zonă în parte. Eu am sărit și coarda vreo 4 minute, cu pauze de 10-15 secunde la 2 minute. Știu că ți se pare puțin 4 minute, dar zic să încerci și apoi să mai vorbim.

Convingătoare, nu-i așa? sursa foto

Dieta – tot guru din casă mi-a sugerat o dietă de definire ca să mă exprim profi :), adică dăm jos grăsimea de pe corp și surpriză, încep să se vadă și mușchii. O scriu mai jos, nu cred că poate să facă rău cuiva în cazul în care decide să o încerce pentru că este echilibrată. Între mese trebuie să fie în jur de 3 ore.

Mic dejun: omletă din 3 albușuri și un gălbenuș, ouă ochișoare, cum zice Maia, oua fierte, brânzică de casă, din punctul meu de vedere asta e cea mai greu de înghițit, I hate it, cereale integrale, lapte, iaurt, fructe, suncă de curcan sau pui, unt de arahide, 2 felii pâine neagră. Evident, nu toate variantele într-o zi, ci una pe zi, la alegere.

Gustarea de dimineață: fructe, iaurt, shake proteine, ăstuia cred că îi dau pas, bleah, sau un baton, am găsit unele, adică tot guru, mai mult decât mâncabile, se numesc Sintha 6. Dacă le găsiți pe cele cu unt de arahide, vă rog insistent să mă anunțați și pe mine, sunt mai bune decât orice ciocolată.

Prânz: Grătar de pui/pește/vită cu orez/cartof copt și salată, paste integrale AOP adică usturoi/ulei de măsline/ardei iute, paste cu roșii și usturoi sau cu ton.

Gustarea după amiază: fructe sau iaurt sau brânzică de casă, bleah, deci, în cazul meu, tot iaurt

Cina: grătar cu salată sau salată cu ton sau iaurt cu branzică e casă, bleah, oricum seara fără carbohidrați și maxim la ora 19.

Ce pot să beau: apă, cafea, ceai, vin roșu sec

Ce nu pot să beau: bereeeee 🙁 și băuturi carbogazoase

De evitat: dulciurile, pâinea, băuturile carbogazoase.

M-am bucurat când mi-a spus că trebuie, adică e o chestie imperativă, nu pot să-i dau pas, să-mi stabilesc o zi de “cheat”, adică o zi în care beau și mănânc ce-mi trece prin cap până la ora 15, ca să nu mă frustrez și să mă arunc în excese alimentare de diverse tipuri. Da, și berea este aliment, așa spun cele mai recente studii 🙂

Wish me luck!

featured image