Surpinzător putem spune, ca un bărbat, fie el și Brad Pitt, să devină imaginea Chanel No.5, un parfum extrem de feminin. De zeci de ani, toată planeta a asociat acest parfum legendar cu o figură iconică a cinematografiei, Marilyn Monroe, care a declarat fără nicio urmă de pudoare că doarme învăluită doar în două picături de No5. Apoi vedete sofisticate precum Catherine Deneuve, Audrey Tatou și Nicole Kidman au întruchipat femeia Chanel No.5.

foto: Chanel

Cum ar putea Brad Pitt să întruchipeze spiritul acestui parfum? Ce poate să facă el ca femeile să se identifice cu No.5? Mă gândesc că în anii’20, atunci când a fost creat parfumul, femeile rupeau lanțurile, își arătau independența, doreau să dovedească lumii întregi că pot depăși limitele impuse de societate. Gabrielle Chanel a dat viață dorinței femeilor de a se emancipa, a scurtat rochiile și a purtat pantaloni, s-a ars la soare atunci când pielea albă era la mare căutare, a revoluționat universul feminin. Poate de aceea imaginea lui Chanel No.5 a fost mereu o femeie sofisticată, elegantă, celebră, dorită, puternică, independentă dar care în final, rămâne singură pentru că … are nevoie doar de 2 picături de parfum ca să fie fericită.

Poate că odată cu evoluția societății și transformarea ei interioară, femeia și-a dat seama că mai are nevoie și de altceva pentru a-și găsi fericirea. Poate că are nevoie să-și redescopere feminitatea, de data asta însă, prin atingerea și iubirea Lui. Poate că în felul ăsta sfera aruncată de zei pe Pământ se va lipi la loc, iar Chanel No.5 va fi liantul. Poate că femeia secolului XXI și-a dat seama că iubirea este cel mai frumos parfum din lume.

Se pare că Brad Pitt a filmat spotul zilele astea, la Londra, iar campania va fi lansată spre sfârșitul acestui an.