Săptămâna trecută a fost bogată în evenimente de beauty, iar unul dintre ele a fost lansarea Rouge Nail Bar, o premieră absolută în România, acest concept fiind deja un business de mare succes în alte țări din lume.

Statisticile spun că tendința de creștere accelerată a pieței de lacuri de unghii este fantastică, cu 30% în Europa, iar în România, pe praful și criza asta financiară, cu 70%, iar urmarea, pare-se firească a acestei creșteri, este apariția unui nou concept de salon numit bar de manichiură. Adică fetelor, ne vedem la o cafea și-o manichiură? Cum ar veni, îmbinăm utilul cu plăcutul. Cel mai tare mi-a plăcut motivul pentru care se pare că vânzările de ojă au crescut fabulos și nail bar-urile au un succes nebun. Ei bine, motivul acestei dinamici este simplu: răspândirea rapidă a telefoniei mobile în ultimii ani a făcut ca mâinile femeilor să fie expuse tot timpul atenției. Și dacă este așa, atunci cum altfel trebuie să fie unghiile decât impecabile?  Ca să nu mai spunem de nebunia nuanțelor care ne determină să schimbăm culoarea manichiurii în funcție de vestimentație sau locul în care mergem?

Conceptul de nail bar a fost inventat, acum câțiva ani, de trei prietene prietene din New York, iar de atunci, găsești practic la fiecare colț de stradă un nail bar. Acest concept a fost exportat imediat în Franța și în Anglia cu același mare succes. Conform unei surse britanice, analiștii spun că nail barurile sunt cele mai dinamice business-uri de stradă, reprezentând în Anglia 16,6 %  din noile outleturi, în ultimii trei ani.

Rouge Nail Bar oferă servicii de manichiură într-o ambianță  plăcută și relaxantă de bar, unde manichiura este făcută rapid în timp ce savurezi o cafea, mănânci un sandwich sau bei un pahar de șampanie împreună cu o prietenă. Regula este Manichiură fără  programare, de unde și numele de Bar. Filozofia Rouge Nail Bar spune că fiecare serviciu de manichiura trebuie să fie un moment unic, privilegiat, executat cu un înalt nivel de tehnicitate și o înțelegere perfectă a așteptărilor clienților. Este un concept care vine în întâmpinarea  femeilor mereu grăbite, dar și a bărbaților atenți cu îngrijirea mâinilor.

La Rouge Nail Bar vei găsi în exclusivitate pentru România marca de ojă permanentă Perfect Polish, creată de compania Manucurist, despre care au vorbit chiar creatoarele mărcii, Gaelle Lebrat și mama sa, la evenimentul de lansare.

M-am panicat puțin când am auzit de această exclusivitate, mă gândeam că brandurile mele preferate nu vor fi la Rouge, dar ca orice bar care se respectă, are o colecție impresionantă de branduri: Ciatè (Caviar&Velvet), Sun Coat, Estèe Lauder, OPI și Jessica. Pielea mâinilor și a picioarelor nu a fost uitată, pentru îngrijirea lor a fost ales brandul de produse naturale Cuccio. Am  testat câteva produse la eveniment și mi-au plăcut foarte mult. Domnișoara care le prezenta mi-a pus o serie de întrebări, a reținut că nu-mi plac mirosurile puternice și nici senzația de palme uleioase, și a ales exact gama de produse potrivită nevoilor mele, cea cu lavandă. Pentru relaxare 🙂

Rouge Nail Bar este deschis pe Calea Floreasca, nr 133-137 (parter) de luni până sâmbătă între orele 09:00 și 21:00, iar duminica până la orele 16:00. Nu este nevoie de programare, așa cum spuneam mai sus.

Să trag și o concluzie, că așa îi șade bine beauty editorului 🙂 Abia aștept să-și aranjeze programul prietenele mele în așa fel încât să ne vedem la o manichiură și-un pahar de Moet 🙂

PS: am beneficiat și de o manichiură Ciate Caviar, procesul a fost extrem de plăcut, am cedat și tentației bulelor de șampanie, am făcut conversație cu Zuza, Ioana și Cristina, dar din păcate, caviarul n-a stat pe unghiile mele mai mult de 2 zile 🙁

Se pare că rafinamentele chiar nu sunt pentru mine 🙂