Cu ocazia Zilei Copilului,  70 de copii instituționalizați, cu vârste între 3 și 19 ani, de la Centrul de Plasament nr. 6 din Voluntari, au primit cadouri și jumătate de zi de joacă de la Clubul Mămicilor Johnson & Johnson. 

Angajații Johnson & Johnson au donat vineri dimineață pachete cu jucării, cărți, dulciuri, dar și haine și produse de igienă personală, iar cea de-a doua parte a zilei, au petrecut-o jucându-se volei, fotbal și alte jocuri împreună cu copiii. M-a impresionat foarte tare ce-a spus unul dintre copii, o fetiță de 14 ani, Marimar … mi-a plăcut că s-au jucat cu noi și au vorbit cu noi. Și cadourile mi-au plăcut, dar mai ales că ne-am jucat fotbal și volei. Prietenii mei erau foarte fericiți.

copii

De obicei, companiile donează doar obiecte, haine și jucării, alimente și obiecte de igienă personală, necesare ce-i drept, însă copiilor cred că le lipsește cel mai mult joaca, afecțiunea, comunicarea. Acesta este și motivul pentru care am ales să public această știre, Clubul Mămicilor din Johnson & Johnson le-a dăruit copiilor emoții și trăiri care le vor ține de urât multă vreme, probabil. Nimic nu se compară cu sentimentul că ești acceptat, că sentimentele și emoțiile tale sunt perfect valabile, părerile-ți sunt ascultate, emoțiile tale sunt adevărate și găsesc ecou în inimile altor oameni. Nici chiar cea mai dorită jucărie.

Probabil că unii dintre cei care citesc astfel de știri își spun că evenimentele de tipul acesta sunt organizate exclusiv pentru publicitate. Și poate că au dreptate. Alții spun … bine, mă, donați de Paște, Crăciun sau de Ziua Copilului după care uitați de bieții copii. Alții ar spune … cu o floare nu se face primăvara. Sigur, așa este, sunt atâtea suflete amârâte în țara asta, încât, pe undeva, pot să le dau dreptate. Dar cred că orice acțiune, cât de mică, ce aduce bucurie în sufletelor lor micuțe, sclipiri în ochi și îi face să zâmbească pe acești copii este binevenită. Și mai cred că și cei care se regăsesc în tiparele de gândire de mai sus, pot face același lucru. Pentru publicitate, pentru creșterea stimei de sine, pentru a se da mari în fața prietenilor, pentru că așa simt, habar n-am. Orice gest de acest fel face mai mult bine decât vorbitul pe la colțuri. Și poate fi surprinzător cât de mult bine le face și celor care se implică, nu doar beneficiarilor acestor campanii.