Linia de skincare de la Chanel are o nouă imagine în persoana actriței Diane Kruger. Deși nu îmi place în mod deosebit de ea, nici ca actriță, nici ca femeie, trebuie să-i recunosc eleganța, trasăturile aproape perfecte și prospețimea chipului.

Diane Kruger_Karl Lagerfeldfotograf: Karl Lagerfeld; foto: Chanel

În ciuda culorilor cu care m-a înzestrat natura și cu care aș putea, cu minime eforturi de imaginație, să mă încadrez în tiparele frumuseții germane, mai degrabă rezonez cu frumusețea meridională. Brunetele mi s-au părut întotdeauna mai pline de viață, mai umane, frumusețea lor transmite căldură, pasiune și bucuria de a trăi. Cel puțin pentru mine, cum ar spune Maia. Frumusețile germane sunt ca niște statui, perfecte și reci. Ai senzația că nici nu le curge sânge prin venele albăstrii ce se ghicesc sub piele.

Cu toate astea, o frumusețe germană mi-a definit noțiunile de feminitate și pasiune. Am descoperit-o în copilărie, în adolescență, mi-ar fi plăcut să arăt ca ea, și nici acum nu mi-am schimbat niciun milimetru părerea. Din cauza ei, regret că nu m-am născut mai devreme, într-o altă epocă în care feminitatea exista oriunde întorceai capul. Mă fascinează în continuare această femeie, când îi văd fotografiile, mă pierd minute în șir privind-o. Iar picioarele ei … perfecte!

Marlene-Dietrich-Look-Makeup-Max-Factorfoto: Marlene Dietrich, feminitate absolută

600full-marlene-dietrich4foto: Marlene Dietrich și picioarele ei interminabile

Bunica mea îmi povestea cum, deși viața era grea după război și oamenii nu aveau prea mulți bani, nu se găseau haine, țesăturile se vindeau pe cartelă, femeile se îmbrăcau doar în rochii, purtau pantofi cu toc și în miez de iarnă, se coafau și se fardau pentru orice ieșire din casă. De altfel, bunica și când avea 70 de ani și pleca la piață, se ruja și se aranja ca pentru o vizită importantă. Niciodată n-a ieșit din casă nerujată și fără să-și așeze buclele :)

În 1996, Diane Kruger a fost aleasă de Casa Chanel pentru campania publicitară a parfumului Allure, iar în 2007 pentru cea a liniei de genți Paris-Biarritz, fotografiată de Karl Lagerfeld. Dealtfel, relația dintre cei doi datează de mulți ani, de pe vremea când Diane Kruger avea 15 ani și tocmai ce-și începuse cariera în modeling. Poate și de aceea, actrița îl privește pe Karl Lagerfeld ca pe tatăl său vitreg și a declarat în repetate rânduri că-l iubește și-l consideră “a big inspiration”.

Campania publicitară a liniei de skincare Chanel va fi dezvăluită anul acesta.