featured image

Mi-am schimbat fondul de ten, nu pentru că s-ar fi terminat cel vechi, ci pentru că am vrut să încerc noul produs lansat de Benefit despre care am auzit doar vorbe bune. L-am testat doar pe mână la evenimentul de lansare a colecțiilor de vară Sephora, aici am scris despre asta, și am fost foarte încântată de textură și acoperire.

Folosesc Hello Flawless Oxigen Wow de vreo săptămână și pot deja să-l recomand cu mâna pe inimă. Textura este extrem de fluidă, aproape lichido pot spune, prin urmare foarte delicată și cu o cantitate mică poți acoperi o suprafață destul de mare. Nu am probleme majore de acoperit, poate doar cearcănele, dar am renunțat demult la acest deziderat, prin urmare, folosesc o cantitate foarte mică și cred că-mi va ajunge cel puțin un an, sper doar să nu expire între timp 🙂

Conține complexul Oxigen Wow Hydrating care ajută la stimularea procesului de oxigenare a celulelor, efectul fiind de “umflare”, mai exact tenul capătă volum, iar pielea devine mai întinsă și mai fermă. Ajută la protejarea tenului de factorii externi și conține derivate ale vitaminelor C și E, cunoscute pentru efectele anti-aging. Hello Flawless este un fond de ten cu efect de iluminare, nu conține ulei și foarte important, conține factor de protecție solară 25. La noi, Benefit este disponibil exclusiv în magazinele Sephora.

Benefit este unul dintre brandurile mele favorite și m-a cucerit, în primul rând, cu originalitatea conceptului său, apoi, încercând produsele, cu calitatea și efectele lor imediate. Este un brand inventat de două surori gemene născute într-un orășel din Indiana, iar legenda spune că oamenii locului ziceau că Jane s-a născut cu emisfera stângă a creierului, iar Jean cu cea dreaptă, prin urmare, avea să urmeze ceva grandios în viața lor 🙂

Se pare că premonițiile sătenilor s-au adeverit, pentru că surorile Ford au avut de la bun început o carieră în lumina reflectoarelor, în anii ’70 fiind modele de succes, dar și make-up artiști. În 1976, s-au mutat la San Francisco locul perfect pentru manifestarea spiritul lor liber, bucuriei de a trăi și unei noi abordări a conceptului de frumusețe.

foto: surorile Ford în anii’70

Și-au deschis un studio de machiaj, The Face Place, și acolo au lansat primele lor produse … “fake-its” care rezolvau rapid toate dilemele legate de frumusețe 🙂 Efervescente și creative, surorile Ford au dezvăluit latura amuzantă a machiajului, iar 30 de ani mai târziu brandul Benefit este prezent în 35 de țări și preferat de vedete de cinema, modele celebre și make-up artiști.

În 2008, fetele lui Jean Ford au intrat în “frăția surorilor” și după o viață în care s-au jucat cu pudre și pigmenți, Maggie & Annie Ford Danielson au devenit Benefit’s Global Beauty Authorities.

foto: Jean&Jane Ford și Maggie&Annie Ford Danielson

Anul acesta, pe 25 aprilie, surorile Ford au participat la Festivalul de film Tribeca cu documentarul Glamouriety, o istorie în imagini a companiei Benefit. “Pentru noi, Glamouriety este mai mult decât un film, este povestea vieților noastre. Sperăm ca toate “beauty gals” din public să înțeleagă mai bine felul aproape sălbatic în care s-a desfășurat cariera noastră, practic de la fermă la faimă, și felul în care am reușit să facem toate aceste lucruri având mereu un zâmbet pe buzele noastre “lip-glossate “, a spus Jane Ford la lansarea documentarului.

foto: Surorile Ford la lansarea documentarului Glamouriety

Soluțiile de beauty inovatoare și eficiente, ingredienții de calitate superioară, ambalajele vesele, câteodată cu mesaje considerate ireverențioase au făcut ca Benefit să fie un brand iubit de femei din lumea întreagă, indiferent de vârstă.

The Beauty Gals mai spun …  “râsul este cel mai bun produs cosmetic, așa că râzi și poartă mereu un zâmbet ștrengăresc pe față”, iar eu chiar le cred.