Sunt sigură că pasionatele de frumusețe și produse cosmetice au auzit de brandul japonez Kanebo, și iarăși sunt sigură că și-au dorit cu ardoare să găsească produsele acestui brand și în România. Doamnelor, vă anunț că începând de ieri, brandul Kanebo se găsește în magazinul Douglas din Băneasa Shopping City, unde a avut loc și lansarea, dar și în celelalte magazine Douglas din București, Constanța, Timișoara . Îl mai găsiți și în magazinele Sephora începând cu această lună.

Inițial, în 1887, Kanebo se ocupa cu comerțul de bumbac, apoi afacerea s-a dezvoltat  și a inclus în domeniul de activitate manufactura și exportul de mătase. Cu timpul, brandul a început să lucreze cu mătasea Koishimaru, o mătase de calitate deosebită, specifică Japoniei folosind tehnici de obținere rămase secrete până în prezent. Spun mereu că marile descoperiri se fac întâmplător, iar nașterea brandului cosmetic Kanebo s-a întâmplat tot așa. Prin 1900, în halele de prelucrare a mătasii, femeile lucrau în condiții grele, însă, așa cum au constatat mai-marii firmei de la acea vreme, lucrătoarele aveau pielea mâinilor foarte fină și cu aspect tânăr.

A urmat firesc, obținerea extractului miraculos din mătasea Koishimaru, iar primul produs cosmetic conținând acest extract a fost Savon de soie, acesția fiind primii pași în lansarea unui brand cosmetic prestigios. Brandul japonez este conceput având la bază unul dintre principiile culturii japoneze, Omatenashi, adică stabilirea unei relații non-dominante între persoana care oferă servicii și persoana care le primește. Înseamnă ca gazda să anticipeze nevoile musafirului și să-i ofere un serviciu de calitate înainte de a fi cerut. Aici aș putea să vorbesc puțin despre felul în care sunt anticipate nevoiele consumatorului la noi în țară, dar mai bine mă abțin, deși nu face bine la sănătate :(

Pentru că nevoile pielii diferă în funcție de zona geografică și depind de condițiile climaterice specifice, dar și de idealurile de frumusețe ale zonei respective, sub umbrela Kanebo sunt 6 branduri, iar în România este disponibil Sensai conceput pentru Europa, Statele Unite, Orientul Mijlociu și Africa de sud.

Cel mai nou produs Sensai, Prime Solution

Pentru japonezi, frumusețea înseamnă mai mult decât aspectul exterior, înseamnă bogăție spirituală, curaj, încredere în forțele proprii. Înseamnă să trăiești frumos în armonie cu natura și cu cei din jur. Înseamnă să te bucuri și să cultivi frumusețea sufletului pentru că da, frumusețea vine din interior și cu cât sunt mai mulți cei frumoși pe dinăuntru, cu atât lumea va fi mai bună și mai frumoasă. Nu spun eu asta, ci reprezentanții unei culturi fantastice.

Produsele de machiaj Sensai sunt fabuloase, am avut bucuria să fiu machiată de make-up artistul Nadina Vlad, și pot să vă spun că texturile sunt atât de delicate încât nici nu-ți dai seama că-ți ating pielea. Fondul de ten fluid este ușor și delicat, cu o cantitate infimă se acoperă o suprafață impresionantă și a rezistat pe față până seara la ora 23.00, chiar după un antrenament de o oră jumate de kangoo jumps. Alături de fond de ten, preferatul meu este rujul tot datorită texturii extrem de delicate, dar și Mascara 38 grade, care, deși este foarte rezistentă la lacrimi, transpirație etc, poate fi îndepărtată cu ușurință doar cu apă la temperatura amintită.

Nu mă mai săturam de testat :)

În timpul machiajului …

După machiaj :)

Împreună cu Mădălina Frăsineanu, ELLE, și Anca Iubu, Marketing Manager Douglas, serioase nevoie mare

Împreună cu Raluca Bling, In Style și Florența Pătrașcu, PR Specialist Everet Romania, ceva mai zâmbitoare

Odată cu lansarea brandului în România, Sensai lansează un produs nou, Prime Solution, o nouă dimensiune în tratamentele anti-aging. Conține două ingrediente cheie, unul fiind extractul din mătase Koishimaru ce optimizează mediul intercelular adăugându-i puterea de a stimula producția de acid hialuronic, atât în dermă cât și în epidermă. Iar cel de-al doilea, Sanzashi extract, cu ajutorul căruia este îmbunătățită receptivitatea celulară cu peste 60%, crescând diviziunea celulară și stimulează metabolismul.

Prețurile produselor Sensai sunt piperate, dar sunt sigură că se vor vinde foarte bine la noi pentru că se știe, produsele de lux sunt pe primul loc în preferințele românilor, și poate că asta se trage de la vechea vorbă din popor, ” suntem prea săraci să ne permitem lucruri ieftine (proaste)”.

Dacă sunteți curioase să simțiți pe pielea voastră delicatețea produselor Sensai, dar și dacă doriți mai multe amănunte legate de ingrediente sau efecte, mergeți în  magazinele de mai sus, veți găsi un beauty adviser care știe cu siguranță mai multe lucruri decât cele știute de mine.