Într-o lume în care totul pare că a fost inventat, iar originalitatea este un lucru din ce în ce mai rar întâlnit, MAC Cosmetics reinventează roata cu fiecare campanie.

În noiembrie anul trecut, MAC a lansat pe internet campania MAC Me Over!, un apel revoluţionar către fanii brandului din toată lumea pentru a spune de ce ar merita ca ei să fie noua imagine MAC. Din multitudinea de poveşti, şase dintre ele au fost cu adevărat spectaculoase şi au convins. Aşa că, MAC a organizat la New York, o şedinţă foto la cel mai înalt nivel, cu celebrul fotograf Michael Thompson, stilistul Paul Cavaco, renumitul hairstylist Serge Normant, make-up artistul Brigitte Reiss-Andersen, şi bineînţeles directorul creativ al MAC Cosmetics la nivel internaţional, James Gager, care a luat parte în acest proiect încă de la început, alegând chiar el însuşi câştigătorii. Prin urmare, 5 doamne şi un domn, aleşi pentru stilul lor inimitabil, pentru sufletul şi pasiunea lor, au devenit imaginea colecţiei din această toamnă şi îi spun povestea în felul lor natural şi firesc.
Campania MAC Me Over! a vrut să demonstreze cât de puternică este arta machiajului şi cât de uimitoare este abilitatea sa de a transforma, şi susţine perfect celebrul crez al brandului: Toate vârstele, Toate Rasele, Toate Sexele.

Am primit de la MAC un filmuleţ realizat în culisele şedinţei foto, mi s-a părut foarte drăguţ şi m-am gândit să-l împart cu voi. Enjoy!