Ca orice om pe lumea asta, am și eu niște plăceri vinovate, iar una dintre ele este fără doar și poate, înghețata, cea cu caramel în mod special. Alta este Bradley Cooper 🙂 Iar când unul dintre brandurile mele preferate, Häagen-Dazs, lansează o nouă gamă, Secret Sensations, care-mi satisface ambele plăceri, nu pot decât să alerg la primul magazin, să închid ochii când întind banii la casă și să plec fericită cu o cutie în brațe.

Încep, întâi și-ntâi, cu cea mai palpabilă și la-ndemână dintre plăceri. Și la fel ca anul trecut, nu pot să trec cu vederea lansarea unui nou sortiment de înghețată, așa că-l anunț cu surle și trâmbițe!!! Noua gamă Secret Sensation de la Häagen-Dazs în varianta family este disponibilă în 2 arome speciale, inspirate din deserturi celebre în întreaga lume: Crème Brûlée şi Chocolat Fondant:

  • Crème Brûlée, my favorite: îngheţată delicioasă cu bucăţi de caramel crocant, în care veţi găsi ascuns, în mai multe locuri, un sos fin de caramel

CremeBruleeHaagen

  • Chocolat Fondant: îngheţată delicioasă de ciocolată, cu bucaţi de prajitură brownies, în care veţi găsi ascuns în mai multe locuri, sos fin de ciocolată

ChocolatFondantHaagen

Pasiunea Häagen-Dazs pentru perfecţiune a fost din nou probată atât prin compoziţia unică a aromelor noii game Secret Sensation, cât şi prin calitatea recunoscută a ingredientelor sale. Toate produsele Häagen-Dazs aparţin unei categorii exclusiviste de îngheţate, fără coloranţi și conservanţi.

Începand cu 1 mai, produsele Häagen-Dazs CrèmeBrûlée şi Chocolat Fondant 457ml se găsesc în lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi rețelele de benzinării din România. Preţ recomandat 39,00 lei.

Și, tot de la 1 Mai, Häagen-Dazs, a lansat noua sa campanie publicitară, The House of Häagen-Dazs, campanie ce-l are ca imagine pe Bradley Cooper, actor nominalizat la premiile Academiei de film din SUA, prima celebritate care apare într-o reclamă a brandului. 

Cât de mult îmi place mie Bradley Cooper, și-mi place suficient de tare cât să mă uit la Hangover 1 și 2 de câteva ori numai ca să-l văd fără cămașă :), în reclama de mai sus nu-mi spune aproape nimic. În ad-ul pentru print, mi se pare frumușel, ce-i drept 🙂

bradley-coooper-ad-campaign-haagen-dazs-ice-creamfoto

Nici conceptul filmulețului de mai sus nu mi se pare mai reușit, asta în condițiile în care, de-a lungul timpului, campaniile Häagen-Dazs chiar au avut ceva de spus. Iată unele dintre cele care mi-au plăcut foarte mult.

 

haagen_dazs_originalfoto:  Print Ad-ul Lose Control din campania Word of Mouth 1991 realizată de Bargle Bogle Hegarty, 1991

haagen-dazs-ice-cream-cookies-cream-small-88410

foto: Ad-ul pentru print la înghețata Cookies&Cream, realizat de Leo Burnett Australia, 2000

Și un ad care-mi place în mod deosebit, nu știu dacă este pe bune sau unde a fost folosit, dar transmite un mesaj mai mult decât clar pentru fanii lui Bob Marley 🙂

BobMarleyHaagenfoto

Ca și concluzie, deși am fost tentată să-l privez pe Bradley de admirația mea neobișnuită, nu mă omor după bărbații blonzi cu ochi albaștri, rămân fana lui. Și de câte ori voi mânca o înghețată Haagen-Dazs, mintea-mi va pleca direct la cadrele din Hangover, alea despre care vă vorbeam mai sus 🙂

featured image