Pentru că este sâmbătă și pentru că în mintea mea această zi este asociată cu înghețata, habar n-am de ce, poate că în copilărie aveam voie să mănânc înghețată doar sâmbăta :), m-am gândit că nu face rău nimănui dacă vă povestesc despre The IceCream

… adică, înghețata Haagen Dazs pe care vreau să o cumpăr de fiecare dată când merg la Mega Image, dar sfârșesc prin a lua tot Nirvana cu praline, minunată, by the way. Motivul este unul singur, prețul. Este minunat Haagen-ul, dar nu mă îndur să dau atâția bani decât rar. Noi luăm de obicei din Mall Băneasa, acolo unde există o cafenea Haagen Dazs, și stăm la o măsuță fiecare cu aromele preferate-n față. Și cu o cafea.

Ce vreau să vă spun de fapt, este că începând cu acest sezon, Häagen-Dazs și-a schimbat ambalajul, cel nou fiind conceput special pentru a completa experiența senzorială dată de gustul său unic. Ingredientele folosite la fabricarea înghețatei sunt atent selectate și prelucrate pentru a oferi cele mai bune combinații de arome și pentru a satisface cele mai înalte așteptări în materie de gust. Același standard se reflectă și în noul ambalaj, iar toate aceste aspecte se regăsesc în preț, lucru absolut normal și de înțeles.

 

 

 

Iată ce spune comunicatul de presă:

Ambalajul păstrează vișiniul familiar cunoscătorilor și auriul pe care fanii le asociază cu brandul. Designul tachinează papilele gustative cu imaginea unei panglici răsucite create pentru a aminti de vârtejul de ingrediente de lux conținute, ingrediente precum caramelul  bogat și ciocolata decadentă.

Ohh, da, câtă decadență zace-n ciocolată :)))

Noul design a fost creat pentru a reflecta luxul experienței gustului Häagen-Dazs, fiind  o abordare modernă a unui clasic atemporal.

 

 

 

Häagen-Dazs a creat categoria super-premium a înghețatei în 1961, înghețată vândută astăzi în mai mult de 50 de tări și disponibilă pe piața de retail, în hoteluri de calitate superioară și în peste 900 de cafenele Häagen-Dazs din lumea întreagă.

Preț recomandat: 38 de lei/cutia de 430g