„Credem că personalităţile noastre sunt mult prea colorate pentru a putea fi cuprinse într-un singur look.  De aceea brandul este într-o continuă căutare a ineditului, gândeşte în viitor, priveşte dincolo de comun şi se ridică deasupra normelor. Pentru creativitate nelimitată în păr şi styling  sau ne-intervenţie, cum ne place să o numim.” Cuvintele de mai sus reprezintă credo-ul acestui brand inovator care de peste 30 de ani pe piaţa internaţională, este foarte apreciat în industrie.

Istoria lui începe în anii’ 70, atunci când John Sebastian împreună cu soţia, Geri Cusenza, şi fratele lui, Tony, au inventat un device cu care se putea întinde, dar şi ondula părul. Totul a pornit de la Geri care, epuizată de provocarea încreţirii şuviţelor Barbrei Streisand, operaţiune care îi lua aproape o zi întreagă, a creat „fierul de încreţit”, considerat inovaţie în îngrijirea părului. Doi ani mai târziu, compania a început să vândă produse profesionale de îngrijire a părului, iar acum are o mulţime de fani în întrega lume. Din noiembrie produsele vor fi disponibile şi în România.

Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre istoria acestui brand, citiţi aici.