În perioada 20 noiembrie – 31 decembrie, NIVEA derulează o campanie la punctul de vânzare prin care, pentru orice cutie de NIVEA Creme cumpărată, compania va dona 1 leu pentru programele de prevenire a abandonului familial infantil susţinute de SOS Satele Copiilor România.

La final de an, NIVEA strânge din nou bani pentru programele de prevenire a abandonului infantil susţinute de SOS Satele Copiilor România. De 100 de ani, Nivea este un brand de familie, un brand care s-a implicat social întotdeauna pentru a susține valorile acesteia și care, sunt sigură, este întipărit în amintirile multor familii din toată lumea.

Vizual_campanieNivea1leu

NIVEA Creme este crema care poartă multe amintiri din copilăria mea, am mai scris despre asta aici, așa că, în mod evident, nu-mi va strica încă o cutiuță albastră pe etajera din baie :) În felul ăsta, amintirile mele dragi se vor trezi de fiecare dată când voi folosi crema, iar leuțul pe care-l donează Nivea va ajunge la copiii care au mare nevoie de el. Poți să ajuti şi tu copiii, oferindu-le o şansă reală la educaţie într-un mediu afectiv şi educaţional benefic dezvoltării ulterioare, cumpărând o cutiuță albastră.

NIVEA şi SOS Kinderdorf International sunt parteneri şi la nivel internaţional, prin programul NIVEA Family Fests desfăşurat în Austria, ce atinge anual 250,000 de copii şi familiile lor cu ajutorul unui festival ambulant. Până în 2009 acest program a strâns peste 1 milion de euro. Proiectele sociale realizate au demonstrat că cele două organizaţii au avut întotdeauna un scop comun: acela de a contribui la educaţia copiilor şi de a le oferi o copilărie frumoasă.