Cea mai scumpă cremă din lume este …

La Creme, produsă de compania Shiseido în ediție limitată. Borbănelul de 50 de gr. va costa mai mult de 1 milion de yeni japonezi, adică 8440 lire sterline, ceea ce înseamnă 169 lire sterline per gram. Asta înseamnă că 1 gr. din această cremă costă mai mult decât 1 gr. de aur, estimat la 33 lire.

La Creme va fi lansată pe 21 septembrie, dată la care compania celebrează 30 de ani de existență a liniei sale de lux, Clé de Peau Beauté, și va fi cea mai scumpă cremă vândută vreodată în lume.

Exclusivitatea acestei creme nu constă doar în preț, ci și în numărul de bucăți puse în vânzare, mai exact 3. Fiecare borcănel este hand-made, are 30 de straturi de cristale și 3 de platină, și este realizat în colaborare cu compania Crystal Saint-Louis. Din păcate, nu am găsit nimic legat de compoziția cremei, dar se pare că există un ingredient secret și probabil, miraculos în același timp.

foto

Compania Shiseido spune că acceptă comenzi pentru acest produs cu adevărat exclusivist în magazinul său din celebrul cartier Ginza din Tokyo, până la data de 30 august. În cazul în care cererile vor fi mai numeroase, deși la prețul ăsta nu știu dacă vor fi mai mult de 3, fericiții proprietari vor fi aleși prin tragere la sorți 🙂

sursa

4 Responses to “Cea mai scumpă cremă din lume este …

  • Mda… Mi se pare o prosteala maxima sa platesti atat de mult pe un ambalaj de crema, practic.. Produsul ca produsul, o fi miraculos, habar n-am…Dar pana la urma nu el costa atat, ci ambalajul..Si dupa ce termini crema ce faci cu el? Il atarni la gat pe un lant gros?:))
    Cu siguranta vor fi suficienti snobi care vor da banii de-o masina pe 50 grame de maglavais 😛

  • lilik
    9 ani ago

    Ambalajul este o piesă de colecție, chiar mă întreb ce conține crema pentru că în știri accentul fost pus doar pe ambalajul bătut în nestemate :)iar despre conținut nimic.

  • Eu chiar nu pot înțelege tendința asta de a transforma cosmeticele în bijuterii. Da, recunosc, mă încântă un ambalaj drăguț, mă face să-l iau în considerare, dar deja de ceva ani motivația achiziției trece de ambalaj. Ar fi ceva ca și ingredientele să fie cu adevărat speciale, nu doar o cremă într-un borcănel frumos.

  • lilik
    9 ani ago

    Ai dreptate în ceea ce privește ambalajul, dar în cazul ăsta, totuși, cred că ingredientele sunt speciale, doar este vorba despre Shiseido 🙂
    Am o prietenă care colecționează sticluțe de parfum mai puțin prețioase decât borcănelul acesta, deci, e clar că există și persoane pasionate de design-ul borcănelelor de cremă 🙂
    Mulțumesc tare mult pentru vizită și sper să te mai văd pe aici 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.