Guest post Ramona Barbu: Shiseido, fascinaţie japoneză

Aşa cum spune şi Ramona mai jos, evenimentul Shiseido a fost extrem de aşteptat de toată lumea din beauty. Pot să spun că am fost la faţa locului, dar nu am participat la evenimentul în sine. Şi asta pentru că, din păcate, deşi ora de începere era clar specificată pe invitaţie, după o oră nu începuse evenimentul pentru că nu venise toată lumea. Nu este vorba că nu mi-a plăcut compania fetelor, dar pentru ca să fiu prezentă la eveniment aruncasem copilul la o colegă de şcoală, alergasem într-un suflet prin ger ca nu cumva să ajung în întârziere, iar diverse doamne au decis că este de bonton să ajungă cu o oră întârziere, zâmbitoare şi relaxate. Scuze doamnelor, dar mi se pare o totală lipsă de respect şi de consideraţie faţă de organizatorii evenimentului, invitaţii din partea brandului, jurnaliştii punctuali şi cine mai vine la un astfel de eveniment. Din nefericire, nu este o situaţie singulară, ci se întâmplă aproape de fiecare dată.

Deci, deşi am fost acolo, nu am participat la eveniment pentru că după o oră de aşteptare am plecat, mi s-a părut mai politicos să plec înainte de a începe conferinţa de presă, decât să mă ridic după 10 minute, în timpul prezentării.

Prin urmare, am rugat-o pe Ramona Barbu să povestească ce s-a întâmplat acolo. Mulţumesc, beautiful girl!

****

Shiseido a fost întotdeauna un brand fascinant pentru mine. În primul rând, îmi place numele. Când îl pronunţ, îmi apare în minte imaginea unei geishe cu buze de-un roşu ameţitor care rosteşte rar… shi-sei-do. Ca o paranteză, traduse, cele trei particule înseamnă resurse (shi), viaţă (sei) şi casă (do).

Shiseido împlineşte anul acesta 140 de ani de existenţă în industria frumuseţii. Gândită iniţial ca o companie farmaceutică (în 1888 au creat prima pasta de dinţi japoneză) principala preocupare a fost inovaţia. Nu e de mirare că Shiseido a lansat în 1897 prima loţiune pentru piele – Eaudermine, că a folosit pentru prima dată acidul hialuronic în compoziţia produselor în 1984 ori că a inventat, în 1988,  prima cremă de faţă care putea fi folosită atât ziua cît şi noaptea.

Probabil veţi spune: “Ok, dar mai toate companiile sunt preocupate de tehnologie şi de cercetare”. De acord cu voi, însă Shiseido ţine foarte mult la spirit. La starea aceea de bine pe care ţi-o induce utilizarea unui produs.

Acum cred că înţelegeţi de ce am aşteptat cu nerăbdare ziua evenimentului Shiseido. Am simtit eu cumva că va fi cu totul special. Şi aşa a fost. O îmbinare perfectă între o lansare de machiaj şi cea a unei creme pentru faţă.

Colecţia de machiaj pentru sezonul cald al lui 2012 a fost creată de directorul artistic Shiseido, Dick Page (Ştiaţi că Dick a fost măcelar, înainte să se implice în frumuseţe?). M-am îndrăgostit rapid de un fard cremos de pleoape nuanţa Venus (un mov seducător) şi de un ruj strălucitor, Mango.

Şi după ce mi-am pictat bine-bine mâinile testând toate nuanţele de farduri de pleoape şi rujuri, am păşit în camera magică. O cameră întunecată, cu spoturi de lumină atent poziţionate, în centrul căreia se afla noua cremă: Bio-Perfomance Advanced Super Revitalizing Cream.

Crema are o textură fină-fină, se absoarbe rapid şi are un miros delicat. Eu am închis ochii imediat ce i-am simţit aroma şi-am zambit. Cam atât de delicat. Este o cremă antirid, care fortifică fibrele responsabile cu elasticitatea pielii, revitalizând pielea şi redându-i strălucirea. Nu vă pot spune că fix aşa face pentru că am folosit crema doar de câteva ori, pentru a-i simţi mai bine textura şi pentru a-i verifica gradul de hidratare. Pielea mea nu are încă nevoie de o cremă anti-rid.

Cum ştiu asta? Nu, nu pentru ca am (doar) 25 de ani. Vârsta nu este, din punctul meu de vedere, un criteriu atunci când alegi o cremă. Calitatea pielii este esenţială. Echipa Shiseido a venit pregatită cu un aparat care numără microcutele de la suprafaţa pielii (din epidermă). Microcutele acestea se unesc în mici romburi care determină elasticitatea pielii. Odata cu vârsta, numărul acestora scade, pielea îşi pierde din elasticitate, apar ridurile, şamd.

Pentru ca noi să înţelegem mai bine cum stă treaba cu aceste microcute, trainerul Shiseido ne-a rugat să ne imaginam că faţa noastră e ca un diamant cu nenumărate faţete. Aparatul despre care vă spuneam mai devreme numără exact aceste faţete.

Ne-am aşezat aşadar la coadă să ne determinăm preţiozitatea feţei. Cu cât mai multe faţete, cu atât mai bine. Eu am 212. Ceea ce înseamnă că stau bine pentru vârsta mea, dar ca au început deja să scadă. O piele într-un stadiu excelent are peste 250. Aveţi mai jos şi dovada.

Dacă aveţi vreodată ocazia să vă testaţi pielea cu un astfel de aparat, nu o faceţi dacă înainte aţi făcut un peeling sau aţi folosit produse care v-au uscat excesiv tenul. Aparatul măsoară cutele de la suprafaţa pielii şi rezultatul poate fi uşor influenţat de astfel de acţiuni.

Ne-am distrat tare cu măsuratoarea aceasta. Eram toate curioase cât de valoroase suntem. Şi pot să vă spun că fetele din beauty sunt foarte valoroase. Şi la propriu, şi la figurat.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.